UNITATE DIDAKTIKOA
Azken aste hauetan unitate didaktiko bat egin behar genuela esan ziguten. Gure taldea, Salburuara joan ginenez K2-a egiteko, baliabide horrekin lotu nahi izan dugu unitate didaktiko hau.
Hasieran, pixkat galduta geuden, ez genekielako zer egin eta nola lotu matematikarekin, baina pixkanaka lotzen joan izan dugu eta hurrengoa proposatu dugu arazo bezala.
Matematikan neurriak eta azalerak lehen hezkuntzan ematen direnez, ideia ona iruditu zitzaigun Salburuara joatea, telebistan ikusten dituzten neurriak arazo bat gertatzen denean, errealitatera eramateko eta beraiek argiago ikusteko, liburuak alde batera utzita.
Gainera unitate didaktiko hau, K2-rako matematikaren arloan erabili behar dugu, beraz oso modu erraza eta interesgarria iruditu zait, hainbat irakasgai batera lantzeko.
Hainbat klase eman ditugu unitate hau azaltzeko eta egiteko. Eta azkenean gurea hurrengo arazoan oinarrituta egon da.
Gure ikasleei Gasteizen gertatutako zenbait berri ekartzeko esango genien. Eta guztiak edukitzean, denon artean gehien gustatuko zaiena auratuko dugu. Kasu honetan, zenbait egun lehenago Gorbeian gertatutako sute baten inguruko berria aukeratu zuten. Berri horretan agertzen zen zenbat hektarea suntsitu egin ziren, eta ikasleak ez zekitenez benetan zenbat zen, Salburura joatea aukeratu genuen bertan dimentsioak hobeto ikusteko.
Ondoren behin bertan egonda, ikasleak galdetzen hasi ziren ea zenbat litro ur euri egiten zuen urtean zehar bertan, beraz hori aprobetzatuz behin klasera bueltatzean, taldeka jarri ziren euri kantitatearen inguruko informazioa bilatuz grafiko bat egiteko.
Nire iritziz proiektu hau pixka bat saila izan arren, oso lagungarria iruditu zait etorkizunean irteera bat prestatu behar dugunerako. Ze pauso jarraitu behar diren jakiteko.
Hasieran, pixkat galduta geuden, ez genekielako zer egin eta nola lotu matematikarekin, baina pixkanaka lotzen joan izan dugu eta hurrengoa proposatu dugu arazo bezala.
Matematikan neurriak eta azalerak lehen hezkuntzan ematen direnez, ideia ona iruditu zitzaigun Salburuara joatea, telebistan ikusten dituzten neurriak arazo bat gertatzen denean, errealitatera eramateko eta beraiek argiago ikusteko, liburuak alde batera utzita.
Gainera unitate didaktiko hau, K2-rako matematikaren arloan erabili behar dugu, beraz oso modu erraza eta interesgarria iruditu zait, hainbat irakasgai batera lantzeko.
Hainbat klase eman ditugu unitate hau azaltzeko eta egiteko. Eta azkenean gurea hurrengo arazoan oinarrituta egon da.
Gure ikasleei Gasteizen gertatutako zenbait berri ekartzeko esango genien. Eta guztiak edukitzean, denon artean gehien gustatuko zaiena auratuko dugu. Kasu honetan, zenbait egun lehenago Gorbeian gertatutako sute baten inguruko berria aukeratu zuten. Berri horretan agertzen zen zenbat hektarea suntsitu egin ziren, eta ikasleak ez zekitenez benetan zenbat zen, Salburura joatea aukeratu genuen bertan dimentsioak hobeto ikusteko.
Ondoren behin bertan egonda, ikasleak galdetzen hasi ziren ea zenbat litro ur euri egiten zuen urtean zehar bertan, beraz hori aprobetzatuz behin klasera bueltatzean, taldeka jarri ziren euri kantitatearen inguruko informazioa bilatuz grafiko bat egiteko.
Nire iritziz proiektu hau pixka bat saila izan arren, oso lagungarria iruditu zait etorkizunean irteera bat prestatu behar dugunerako. Ze pauso jarraitu behar diren jakiteko.
Comentarios
Publicar un comentario